Ценовник за услуги и одржување на ZONEL Software од 1.1.2025 година

 

Услуга

АКТИВЕН ПАКЕТ МИНИ ПАКЕТ БЕЗ ДОГОВОР
К М P P2 L Gold-K Gold-M
Надградби 1850 1700 1220 1700 1700 1850 1700 / /
Локална база
(По база (локација))
350 350 350 350 350 350 350 / /
Поддршка
(По корисник) *1
715 575 430 575 575 715 575 / /
Телефонска поддршка / / / / / / / 1150 или по
550/корисник*2
1800 или по
900/корисник
Интернет Интерв. (0.5 h)*3
1200 1200 1200 1200 1200 1200 1200 1700 3800/прв час
3400/секој нареден час
Интервенција на терен *3

(Прв +следен 0.5h)

2400

1200

2400

1200

2400

1200

2400

1200

2400

1200

2400

1200

2400

1200

3000

1700

3800/прв час
3400/секој нареден час
Лиценца Комплетна
Комбинирана
(мрежна + Internet по потреба)
16400 16400 16400 16400 16400 / / 17800 17800
Лиценца Ограничена
Комбинирана
(мрежна + Internet по потреба)
2900 2900 2900 2900 2900 / / 3600 4500
Сместување за интервенција надвор од град Скопје од ден*4 4000 4000 4000 4000 4000 4000 4000 4500 5000
Обука за техничко користење на програмот –

1 термин  од 2 часа преку Интернет

6000
6000 6000 6000 6000 6000 6000 7000 8000
Цена за хостирање на податочна база на CLOUD
Одржување на серверската лиценца 1200 1200 1200 1200 1200 1200 1200 1200 1200
Цена по Internet User 350 350 350 350 350 350 350 350 350

*1 – Принципот за одредување на висината на надоместот за корисничка поддршка и понатаму останува според бројот на корисници со истовремен пристап, вклучително и од мобилни уреди и таблети
*2 – 1150,00 ден. за најмногу два корисници, или 550,00 ден. по бројот на  корисници 
*3 – Цената за обука се одредува по цена за сервисни интервенции и во зависност од времетраење на обуката и пакетот на одржување.
*4 – Покрива неопходни дневни трошоци за сместување и храна од ден, само доколку за реализација на интервенцијата е неопходен престој надвор од Скопје

Цени за дополнителни услуги кои не следуваат со пакетот за одржување и сервисирање

Опис на услугата Цена Еднократна цена за купување Објаснување
Почетна состојба (отворање нова календарска година) 1500,00 + редовна цена за сервисна интервенција според договорот и потрошено време

/

Опцијата е достапна за корисникот сам да отвори нова календарска година. Зголемената цена дозволува и мала толеранција во одредени случаи на пролонгирано довршување на одреден компјутер или одредена ревизија со повторување на некоја акција во рамки на истата интервенција
Експорт на Главна Книга во MS Excel формат за потребите на ревизорски куќи 3500,00

14.000,00

Модулот за експорт е подолго време предмет на одржување, надградби, адаптации на други модули од HELIX Системот, а овие не се опфатени со редовните обврски на ZONEL Software за одржување. ПОради тоа е дополнителната цена или можноста за еднократно купување на модулот во склоп на целиот систем
Конверзија на податочна база од Interbase/Firebird во MS SQLServer 14.000,00

/

Комплетно конвертирање на сите податоци од претходен во нов податочен формат. Важи само за корисници со Мини пакет на одржување
Преинсталација на HELIX со Interbase/Firebird база.
9000,00

/

Инсталацијата на HELIX Системот со Interbase/Firebird  подразбира и поставување на одредени предуслови и нивно подесување на оперативниот систем (антивируси, мрежни конекции, надградби на Windows, driver-и, vpn, …).
Првична инсталација на HELIX на Windows Oперативен Sистем 1500,00 + редовна цена за сервисна интервенција според договорот и потрошено време

/

Инсталацијата на HELIX Системот подразбира и поставување на одредени предуслови и нивно подесување на оперативниот систем (антивируси, мрежни конекции, надградби на Windows, driver-и, vpn, …). Со зголемувањето на цената се опфатени сите потребни активности за непречено функционирање на HELIX Системот

Сите цени се во денари без вклучен  ДДВ од 18%. Цените за дополнителните лиценци се без вклучен  ДДВ од 5%. ДДВ-то е комплетно рефундабилно.

Претходни ценовници

Спецификација на услугите за одржување по пакети на одржување

Услуга ACTIVE MINI/БЕЗ ДОГОВОР
Законски измени
Надградба на нови верзии
Телефонска корисничка поддршка
Техничка поддршка
24/7 дежурен телефон за техничка поддршка
Напреден табеларен приказ (cx гридови): групирање, сортирање, експорт во Ексел, вклучување и исклучување на колони во гридот, снимање на поставки, филтрирање
Систем за автоматско праќање на мејлови (по барање на корисникот)
Експорт во Excel

4 причини зошто HELIX

  1. Иновативни решенија

    Cloud Решенија

    Мобилност, флексибилност и модерен деловен стил

  2. Ефективни решенија

    Поврзаност на податоците.

    Автоматско книжење.

    Лесно управување.

  3. Исплатливи решенија

    Комплетна поддршка.

    Внимание на детали.

    Зголемена конкурентност.

  4. Интелигентни решенија

    Намалени трошоци.

    Точни податоци за правилни деловни одлуки.