Што е дигитална трансформација – Фундаментални и сеопфатни промени низ кои поминува една организација за да го искористи потенцијалот на дигиталните технологии и иновации, за да ги подобри своите процеси, производи, услуги и корисничкото искуство и да постигне поголема агилност и конкурентност во динамичното деловното опкружување.

Системите за планирање на ресурсите на претпријатијата (ERP) играат клучна улога во процесот на дигитална трансформација на бизнисите од сите големини. Дигиталната трансформација вклучува искористување на дигиталните технологии за да се насочат деловните процеси, да се подобри ефикасноста и да се подобри искуството на клиентите. Еве неколку придобивки од користењето на ERP систем во процесот на дигитална трансформација::

  1. Рационализирани деловни процеси: ERP системите обезбедуваат единствена платформа за управување со сите деловни операции, вклучувајќи сметководство, управување со залихи, набавки, и многу повеќе. Со автоматизирање на овие процеси, бизнисите можат да го намалат времето и напорот потребни за извршување на рутинските задачи, да ги минимизираат грешките и да ја подобрат севкупната ефикасност.
  2. Увид на податоци во реално време: ERP системите обезбедуваат податоци со увид во реално време за сите аспекти на бизнисот, вклучувајќи ја продажбата, нивоата на залихи и однесувањето на клиентите. Овие податоци може да се користат за да се донесат информирани одлуки и да се идентификуваат областите каде бизнисот може да се подобри.
  3. Засилена соработка: ERP системите им овозможуваат на тимовите да соработуваат поефективно преку обезбедување на централна платформа за споделување информации и комуникација. Ова може да помогне да се подобри комуникацијата и да се намалат грешките, како и да се подобри целокупната продуктивност.
  4. Подобрено искуство на клиентите: ERP системите можат да им помогнат на бизнисите да обезбедат подобро искуство на клиентите преку обезбедување поперсонализирана и поефикасна услуга. Со користење на податоци во реално време за анализа на однесувањето на клиентите, бизнисите можат да ги идентификуваат трендовите и преференциите и соодветно да ги приспособат своите производи и услуги.
  5. Приспособливост: Како што растат бизнисите, нивните барања се менуваат. ERP системите се дизајнирани да бидат скалабилни, што значи дека можат да растат и да се прилагодат за да ги задоволат променливите потреби на бизнисот.
  6. Заштеда на трошоци: со автоматизирање на рутинските задачи и подобрување на ефикасноста, бизнисите можат да заштедат време и пари. Дополнително, со обезбедување на податоци во реално време, ERP системите можат да им помогнат на бизнисите да ги идентификуваат областите каде што трошоците може да се намалат.

Генерално, ERP системите играат клучна улога во процесот на дигитална трансформација обезбедувајќи им на бизнисите алатките што им се потребни за подобрување на ефикасноста, рационализирање на процесите и подобрување на искуството на клиентите. Со искористување на овие придобивки, бизнисите можат да стекнат конкурентска предност и да се позиционираат за иден раст и успех.

Компактност на податоците

  • Целосна поврзаност на сите податоци и информации
    • Материјални и малопродажни документи (Приемници, Испратници, Преносници, …)
    • Главна книга (Книжења, Финансиски картици, Бруто биланс, …)
    • Сите документи за online поднесување до надлежните институции
    • Сите видови материјални и финансиски извештаи
    • Податоци поврзани со плата, благајна, основни средства, камати, човечки ресурси, редовност и евиденција на работно време, …
    • Завршни пресметки
    • Моментално позадинско ажурирање
  • Целосна автоматизација на претходните две

Поставување на Cloud

  • Можност за работа од дома
  • Можност за работа од повеќе локации
  • Можност за поврзување со комитентите
  • Немате потреба од компјутер односно сервер кој ќе биде уклучен цело време
  • Оптимизирана процесорска моќ
  • Брзина во работењето, нема застои
  • Нема потреба да правите back up на податоците
  • Безбедни податоци
  • Нема трошоци за одржување и купување на сервер
  • Нема трошоци за фиксна IP адреса за пристап преку интернет

Поврзување со комитентите

Одлична можност за секој сметководител, но и за сите останати компании кои сакаат да се поврзат со своето сметководство. Комплетно поврзување со клиентите. Брзо, едноставно, стабилно, сигурно! Преземете го целокупното работење на клиентите! Можност која ќе го унапреди Вашето работење. Како да водите повеќе компании за значително помалку време?! Зголемете го профитот! Оваа можност нуди и дополнителна екстра заработка. Заработувајте наместо да плаќате за Вашиот софтвер. Искористете ја можноста! 

Начини на поврзување

  1. Преку дополнителна интернет лиценца, каде Вашите клиенти работат на Вашата база преку посебен корисник, односно интернет лиценца. За оваа опција е потребно да имате фиксна IP адреса на главната локација.
  2. Преку опцијата „Пренос на податоци“, каде Вашите клиенти имаат сопствен програм, односно сопствена база, а преносот се Врши многу едноставно преку импортирање на податоците на клиентот. Оваа опција нуди можност за дополнителна заработка!

Зошто ова е исклучителна можност?!

Ова е исклучителна можност од повеќе аспекти. Она што е најважно, работата ќе ја завршувате значително побрзо. Нема веќе рачно книжење на фактури! Доколку се поврзете со најголем број од клиентите, брзината на завршување на работните обврски може да се зголеми и до 90%! Тоа значи можност за повеќе слободно време. Можност да водите повеќе фирми. Можност за зголемен профит. Дополнителна заработка! Иако можеби, тоа и не Ви е основна цел, сигурно дека во овие кризни времиња нема да Ви дојде лошо екстра профит! Наша препорака е да ги искористите сите можности кои Ви ги нуди животот.

Zonel Scan

Од скениран документ до автоматско книжење.

ZONEL Scan модул за оптичко препознавање на фактури од хартија или од pdf датотека и нивно автоматско копирање во влезен документ. Само со неколку клика!

Интеграција на Е-Трговија со ЕРП систем

Придобивки од интеграцијата:

  • Комплетна автоматизација
    • Отворање на нови или измена на постојни производи и корисници
    • Автоматско ажурирање на залиха
    • Автоматско креирање на документи од Е-трговија во ЕРП
    • Ценовници, ценовни групи, параметри, рабати, …

Автоматска завршна пресметка

  • Потполно автоматско составување на завршна пресметка според однапред дефинирани правила!
  • Крерање на завршна пресметка со само неколку клика!
  • Дефинирање правила според книжењето на корисникот за секоја АОП позиција,
  • Архивирање на мината година,
  • Автоматско составување на законските обрасци:
  • Биланс на успех
  • Биланс на состојба
  • Даночен биланс
  • Посебни податоци
  • СПД (структура по приходи на дејност)
  • ВПД
  • Печатење на законските обрасци на празна хартија во формат прифатлив за надлежните институции,
  • Составување и снимање на потребен документ во електронски формат прифатлива за надлежните институции,
  • Пренос на сите АОП параметри во следна година (со почетна состојба

Зошто дигитализација со HELIX?

  • Многу повеќе слободно време;
  • Сите законски промени на дофат;
  • Прилив на најмалку 5 – 10 пати повеќе фирми за книговодство;
  • Крај на секој вид грешки, неиспочитувани термини, немање време и неисполнети обврски, неажурност, бескрајни проверки, прекнижувања
  • Целосен пресврт на Вашиот бизнис
  • Можност да го преземате целокупното работење на сите Ваши клиенти за само неколку секунди
  • Можност за автоматско книжење кое самите го креирате и ја имате целата слобода на светот
  • Креирање на завршна сметка за само неколку секунди
  • Изработка на плата, без разлика колку имате вработени, спецификации, награди, казни, ноќен труд, дополнителни часови… која автоматски можете да ја прекнижите веднаш
  • Автоматски генерирана аконтативна ддв пријава, веднаш спремна за институциите
  • Дали сте спремни за решението кое го користат најмногу сметководители во земјава?