Зошто е важна интеграцијата на Вашето ЕРП-решение со платформата за E-трговија? Неодамнешната пандемија го трансформираше светот во секој аспект. Бизнисите не се исклучок и нивната динамика целосно е  изменета. Работата од далечина и купувањето преку интернет е новото нормално. Следствено, се повеќе организации имплементираат решенија за  Е-трговија. Феноменалните придобивки, карактеристиките и практичноста на онлајн продавниците им помагаат на бизнисите да придобијат повеќе клиенти и да се прошират надвор од  постојните географските граници. Ова не е краткотрајна реалност. Бизнисите кои не го следат трендот, ќе исчезнат порано или подоцна.

Но, вистинскиот предизвик со кој се соочуваат бизнисите во моментов е тоа како ефикасно да управуваат со нивното присуство на интернет. Веб продавницата бара постојано следење и ажурирања што осигурува дека на клиентите им се презентираат вистинските производи и вистинските цени, а исто така осигурува дека компанијата може да го испорача она што го бара клиентот. Со други зборови, елиминирајте ги нарачките на производи без залиха. Исто така, се зголемуваат очекувањата на клиентите за брза обработка и испорака на нарачките,  според стандардите поставени од компании како Amazon и други слични компании.

За да се исполнат овие барања за ефикасно управување со системот за Е-трговија, најдобрата алатка достапна за организациите е нивниот постојан  ERP-систем. Бидејќи информациите за артиклите, вклучувајќи ги цените и нивоата на залихи постојано се ажурираат во ERP-системот, а нарачките обично се извршуваат од ERP-системот. ERP-системот е најдобра алатка за беспрекорно управување со Веб продавницата со минимална човечка интеракција.

Предности на интеграцијата на ERP-решението со системот за Е-трговија:

Совршената интеграција помеѓу двете решенија, т.е. ERP-системот и системот за  Е-трговија е од клучно значење за одржување на секогаш актуелен интернет излог и за одржување чекор со конкуренцијата на пазарот. ЗОНЕЛ Софтвер со богатото искуство во имплементација на ERP-решенија, развој на сопствени решенија и имплементација на поврзување со сајтови за е-трговија нуди беспрекорна и ефикасна интеграција помеѓу HELIX и решенијата за е-трговија. Во овој текст, ќе се обидеме да споделиме некои од најважните  деловни придобивки од интеграцијата на ERP-решенијата со платформата за Е-трговија

Минимизирање на човечките грешки:

Добрата интеграција на ERP-решението со системот за e-Трговија практично ги елиминира шансите за човечки грешки и пропусти кои би можеле скапо да ги чинат компаниите. Вообичаените грешки поврзани со рачниот процес вклучуваат неточни нарачани количини, погрешна адреса за испорака, неточен информации за количините на  залиха, исчезнати или нецелосни информации, можност за вишок на податоци и што е најважно случајно ажурирање на неточни цени. Сето ова резултира со режиски трошоци, изгубена продажба и незадоволство на клиентите.

Достапност на податоци во реално време:

Со интеграцијата на ERP-решението со системот за e-Трговија, не само што точните залихи се ажурираат во Веб продавницата за да се избегне добивање на нарачки за производи што ги нема на залиха, туку податоците за залихата во ERP-решението исто така влијаат на количините продадени/нарачани на Веб продавницата. Навремената информација за  достапност на производите во кое било време е исклучително важна за купувачот да донесе одлука за купување, што пак ги намалува шансите за изгубени продажби и клиенти.

Поголема контрола и увид:

За познавањето на однесувањето на Вашите корисници е потребно време. Достапноста на податоците од системот за Е-трговија во ERP-системот ја олеснува процената на интересот за одредени производи според однесувањето на корисниците. Ова, исто така, помага при буџетирање и планирање и помага да се осмисли подобра маркетинг стратегија.

Задоволство на клиентите:

Ажурираните информации за производот, соодветните детали за следење на нарачките и точната состојба на залихите на Веб-продавницата не само што ја зголемуваат ефикасноста на бизнисот, туку и влијаат за полесно  стекнување на  довербата на клиентите. Информациите  од задоволните клиентите имаат позитивно влијание на сликата за Вашата компанија како ниедна друга пазарна стратегија.

Пониски оперативни трошоци:

Добрата интеграција помеѓу ERP-решението и системот за e-Трговија значително ги намалува трошоците. Нема потреба да ангажирате дополнителен персонал за управување со вашата страница за Е-трговија за ажурирање на ставки, цени или слики. Автоматски преземете ги нарачките, ажурирајте ги навремено сите потребни информации за испорака и наплатете од кредитната картичка на клиентот без никаква рачна интеракција. Оваа интеграција не само што значително ги намалува трошоците за дополнителна работна сила, туку и ги намалува скриените трошоци поради човечки грешки.

Значи, ако  планирате да продавате преку Интернет и барате ефикасна интеграција на систем за Е-трговија во Вашето работење,  ЗОНЕЛ Софтвер  е тука за Вас. Слободно контактирајте нѐ. Ние сме тука да ви помогнеме да изберете соодветно ЕРП-решение и интеграција со системот  за Е-трговија што најдобро функционира за вашиот бизнис.