Услуга |
АКТИВЕН ПАКЕТ | МИНИ ПАКЕТ | БЕЗ ДОГОВОР |
||||||
К | М | P | P2 | L | Gold-K | Gold-M | |||
Надградби | 1625 | 1500 | 1060 | 1500 | 1500 | 1625 | 1500 | / | / |
Локална база (По база (локација)) |
300 | 300 | 300 | 300 | 300 | 300 | 300 | / | / |
Поддршка (По корисник) *1 |
625 | 500 | 375 | 500 | 500 | 625 | 500 | / | / |
Телефонска поддршка | / | / | / | / | / | / | / | 1000 или по 500/корисник*2 | 1600 или по 800/корисник |
Интернет Интерв. (0.5 h)*3 |
1000 | 1000 | 1000 | 1000 | 1000 | 1000 | 1000 | 1400 | 3200/прв час 2800/секој нареден час |
Интервенција на терен *3
(Прв +следен 0.5h) |
2000
1000 |
2000
1000 |
2000
1000 |
2000
1000 |
2000
1000 |
2000
1000 |
2000
1000 |
2500
1400 |
3200/прв час 2800/секој нареден час |
Лиценца Комплетна Комбинирана (мрежна + Internet по потреба) |
14260 | 14260 | 14260 | 14260 | 14260 | / | / | 15500 | 15500 |
Лиценца Ограничена Комбинирана (мрежна + Internet по потреба) |
2480 | 2480 | 2480 | 2480 | 2480 | / | / | 3100 | 3720 |
Сместување за интервенција надвор од град Скопје од ден*4 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 |
Обука за техничко користење на програмот –
1 термин од 2 часа преку Интернет |
6000 |
6000 | 6000 | 6000 | 6000 | 6000 | 6000 | 7000 | 8000 |
*1 – Принципот за одредување на висината на надоместот за корисничка поддршка и понатаму останува според бројот на корисници со истовремен пристап, вклучително и од мобилни уреди и таблети
*2 – 1000,00 ден. за најмногу два корисници, или 500,00 ден. по бројот на корисници
*3 – Цената за обука се одредува по цена за сервисни интервенции и во зависност од времетраење на обуката и пакетот на одржување.
*4 – Покрива неопходни дневни трошоци за сместување и храна од ден, само доколку за реализација на интервенцијата е неопходен престој надвор од Скопје
Опис на услугата | Цена | Еднократна цена за купување | Објаснување |
Почетна состојба (отворање нова календарска година) | 1500,00 + редовна цена за сервисна интервенција според договорот и потрошено време |
/ |
Опцијата е достапна за корисникот сам да отвори нова календарска година. Зголемената цена дозволува и мала толеранција во одредени случаи на пролонгирано довршување на одреден компјутер или одредена ревизија со повторување на некоја акција во рамки на истата интервенција |
Експорт на Главна Книга во MS Excel формат за потребите на ревизорски куќи | 3000,00 |
12.400,00 |
Модулот за експорт е подолго време предмет на одржување, надградби, адаптации на други модули од HELIX Системот, а овие не се опфатени со редовните обврски на ZONEL Software за одржување. ПОради тоа е дополнителната цена или можноста за еднократно купување на модулот во склоп на целиот систем |
Конверзија на податочна база од Interbase/Firebird во MS SQLServer | 9300,00 |
/ |
Комплетно конвертирање на сите податоци од претходен во нов податочен формат. Важи само за корисници со Мини пакет на одржување |
Преинсталација на HELIX со Interbase/Firebird база. |
6200,00 |
/ |
Инсталацијата на HELIX Системот со Interbase/Firebird подразбира и поставување на одредени предуслови и нивно подесување на оперативниот систем (антивируси, мрежни конекции, надградби на Windows, driver-и, vpn, …). |
Првична инсталација на HELIX на Windows Oперативен Sистем | 1500,00 + редовна цена за сервисна интервенција според договорот и потрошено време |
/ |
Инсталацијата на HELIX Системот подразбира и поставување на одредени предуслови и нивно подесување на оперативниот систем (антивируси, мрежни конекции, надградби на Windows, driver-и, vpn, …). Со зголемувањето на цената се опфатени сите потребни активности за непречено функционирање на HELIX Системот |
Сите цени се во денари без вклучен ДДВ од 18%. Цените за дополнителните лиценци се без вклучен ДДВ од 5%. ДДВ-то е комплетно рефундабилно.
Претходни ценовници
Спецификација на услугите за одржување по пакети на одржување
Услуга | ACTIVE | MINI/БЕЗ ДОГОВОР |
Законски измени | ✓ | — |
Надградба на нови верзии | ✓ | — |
Телефонска корисничка поддршка | ✓ | — |
Техничка поддршка | ✓ | — |
24/7 дежурен телефон за техничка поддршка | ✓ | — |
Напреден табеларен приказ (cx гридови): групирање, сортирање, експорт во Ексел, вклучување и исклучување на колони во гридот, снимање на поставки, филтрирање | ✓ | — |
Систем за автоматско праќање на мејлови (по барање на корисникот) | ✓ | — |
Експорт во Excel | ✓ | — |
Cloud Решенија
Мобилност, флексибилност и модерен деловен стил
Поврзаност на податоците.
Автоматско книжење.
Лесно управување.
Комплетна поддршка.
Внимание на детали.
Зголемена конкурентност.
Намалени трошоци.
Точни податоци за правилни деловни одлуки.